[Fedora] Abrt.master.ca.po

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
diu set 20 20:56:38 CEST 2009

Bones,

El 20 / setembre / 2009 20:40, Oscar Osta Pueyo
<oostap.listas a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> El 20 / setembre / 2009 20:14, Josep Torne <josep.torne a gmail.com> ha
> escrit:

> Jo només he detectat...
>
>  #: ../src/Daemon/Daemon.cpp:525
>  msgid ""
>  "Report size exceeded the quota. Please check system's MaxCrashReportsSize
> "
>  "value in abrt.conf."
>  msgstr ""
> +"La mida de l'informe execeix de la quota. Si us plau reviseu el valor
> MaxCrashReportsSize del sistema "
> +"en abrt.conf."

> [...]

Debuginfo fa referència a la informació de depuració, això són uns
paquets opcionals de desenvolupament que es poden instal·lar pq en fer
servir un depurador (el dbg p.e.)  es mostri el nom de les funcions de
les biblioteques, variables etc. Això és opcional pq no cal per
executar aplicacions, només per a desenvolupadors. L'abrt ho deu fer
servir per obtenir la traça d'error i enviar un informe més complet.

Estic revisant la traducció, en uns minuts la pujo i envio les correccions.

Gràcies!
--
"There's no dark side of the moon, really. As a matter of fact, it's all dark."

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebook: http://www.facebook.com/xaviconde