Re: [Fedora] Nou coordinador per al projecte de traducció de Fedora

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
dll nov 23 09:57:46 CET 2009

El 22 / novembre / 2009 22:37, Robert Antoni <robert.buj a gmail.com> ha escrit:
> Hola Xavi,
>
> Primer de tot felicitar-te per la tasca que has dut a terme, que en cara que
> et sembli que no, la comunitat s'enorgulleix de la teva gran contribució.
>
> M'entristeix que hagis decidit deixar el lideratge de la traducció de fedora
> al català.
>
> Em resta transmetre't la meva gratitud, pel que considero un feina mol ben
> feta.
>
> Salutacions,
>
> Robert

Moltes gràcies Robert, espero que la feina que hem fet tots aquests
anys hagi servit perquè més gent faci servir Fedora i el programari
lliure. Per la meva banda ja no tinc res més que aprendre en aquest
projecte, i espero que algú altre en prengui el relleu i pugui aportar
coses que jo ara mateix no em veig motivat a fer.

Fins sempre i gràcies un altre cop!

--
"There's no dark side of the moon, really. As a matter of fact, it's all dark."

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebook: http://www.facebook.com/xaviconde