Re: [Fedora] Nou coordinador per al projecte de traducció de Fedora

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
diu nov 22 22:37:38 CET 2009

Hola Xavi,

Primer de tot felicitar-te per la tasca que has dut a terme, que en cara que
et sembli que no, la comunitat s'enorgulleix de la teva gran contribució.

M'entristeix que hagis decidit deixar el lideratge de la traducció de fedora
al català.

Em resta transmetre't la meva gratitud, pel que considero un feina mol ben
feta.

Salutacions,

Robert

--
ca: M'agradaria millorar el món, però Déu no em dóna el codi font!
de: Ich würde gern die Welt verbessern, doch Gott gibt mir den Quellcode

gpg fingerprint = 0800 D37B C187 CC6E 9D0C 0AF4 265D 0096 AC78 6412