[Fedora] Hello world!

dojoworld dojoworld a gmail.com
dis maig 2 22:17:45 CEST 2009

Hola a tothom!
Aquest és el meu primer missatge en aquesta llista (espero no haver fet
gaires disbarats...).
Em dic Marta, visc a Barcelona i m'agradaria treballar en el projecte
fent traduccions al català i al castellà, preferentment de programari,
encara que no disposo de gaire temps.
Tinc coneixements d'anglès, francès, alemany i rudiments de xinès. També
tinc certs coneixements en informàtica, encara que fa ben poc que m'he
estrenat amb fedora.
No sé ben bé com va tot això, així que us prego disculpes d'antuvi per
les petites o grans ficades de pota que una newbie com jo pot arribar a
fer.
Res més, espero anar-me familiaritzant amb tot el procés. No sé si m'he
donat d'alta correctament, si he fet bé la petició de CVS, si algú em
donarà feina o me l'haig d'assignar jo... un poema.

Ben cordialment,
Marta