[Fedora] Estat traduccions assignades

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dll mar 16 14:47:33 CET 2009

Bones,

Jo continue amb el mòdul system-config-printer. Disculpeu que no vaja
massa ràpid, però és que amb el nou pis no tinc temps per a res. Tot i
així, l'acabaré aviat i podré traduir-ne algun altre mòdul.

Per cert, quan estaran disponibles aquestes traduccions a Fedora 11?.

Salut!

El dc 11 de 03 de 2009 a les 10:13 +0100, en/na Xavier Conde Rueda va
escriure: