[Fedora] Imatge Live CD creada per la festa firefox

Oscar Osta Pueyo oostap.listas a gmail.com
diu jul 12 18:24:58 CEST 2009

Hola,

El dg 12 de 07 de 2009 a les 17:38 +0200, en/na Josep Puigdemont va
escriure:
> Ep,
>
> Ara mateix estic probant el CD (en una clau USB), volia dir que
> funciona perfectament, l'entrada és per defecte en català, etc, i el
> Firefox és la versió 3.5 final. Excel·lent!
>
> Estaria bé poder-hi afegir el diccionari en català, però potser no hi
> ha prou espai.

Cert, però no volia tocar la base, només l'idioma, tenia poc
temps...així els companys de mozilla.cat tenien temps de provar una mica
abans del 16.

Salutacions,