[Fedora] Imatge Live CD creada per la festa firefox

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
diu jul 12 17:38:03 CEST 2009

Ep,

Ara mateix estic probant el CD (en una clau USB), volia dir que
funciona perfectament, l'entrada és per defecte en català, etc, i el
Firefox és la versió 3.5 final. Excel·lent!

Estaria bé poder-hi afegir el diccionari en català, però potser no hi
ha prou espai.
No he probat d'instal·lar-lo al disc dur, però segurament no hi deu
haver cap problema.
Per cert, a la icona de l'escriptori hi diu "Instal·la en el disc
dur", em sembla que hauria de ser "Instal·la al disc dur".

Quant a pujar-ho a Fedora, a mi em semblaria molt bona idea, sobretot
si des del web del projecte es puguessin descarregar CD interactius
adaptats a cada llengua, amb paquets d'idioma i diccionaris específics
(es podria proposar de fer CD amb diverses llengues per no haver-ne de
fer tants, si és que hi ha espai...).

Bona feina!

/Josep