Re: [Fedora] Col·laboració Fedora i Mozilla.cat

Alina Mierlus contact a alinamierlus.com
dis jul 11 01:48:24 CEST 2009

Hola Oscar,

   Moltíssimes gràcies! Sí, estara de conya si pots pujar la .iso. I
si no tens cap lloc on pujar-la, el Toni Hermoso et contactará. Espero
prvar-la ;). I clar, us esperem a la festa, que hi haurà moltes
sorpreses.

Que tingueu un bon cap de setmana,
Alina M.

El 10 / juliol / 2009 23:27, Oscar Osta Pueyo<oostap.listas a gmail.com>
va escriure: