Re: [Fedora] Col·laboració Fedora i Mozilla.cat

Oscar Osta Pueyo oostap.listas a gmail.com
div jul 10 23:27:14 CEST 2009

Hola,

El 8 / juliol / 2009 20:38, Oscar Osta Pueyo <oostap.listas a gmail.com> ha
escrit:

> Hola,
>
> El 8 / juliol / 2009 18:10, Xavi Conde <xavi.conde a gmail.com> ha escrit:
>
> Jo ara mateix no tinc gaire temps per mirar de tenir un spin a punt.

> El spin s'ha de fer igualment, no? La versió de firefox és la beta de la
> 3.5...
>
> Jo puc donar un cop de mà, ara mateix no tinc molt de temps (encara tinc un
> mòdul per traduir)...
>
> --
> Salutacions,
> Oscar Osta Pueyo

Ja tinc fet el cd live, en català i amb la versió 3.5 del navegador
firefox...he provat una primera versió en el usb i té bona pinta...

He seguit les instruccións de
http://fedoraproject.org/wiki/FedoraLiveCD/LiveCDHowTo i adjunto el fitxers
.ks

Alina, si vols puc pujar la iso algun lloc, ja diras.

Oscar Osta Pueyo