Re: [Fedora] Col·laboració Fedora i Mozilla.cat

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
dic jul 8 14:35:52 CEST 2009

Bones Alina, benvinguda!

El 8 / juliol / 2009 14:12, Alina Mierlus<contact a alinamierlus.com> va escriure:
> Hola,
>
>     Soc Alina Mierlus, membre de la comunitat Mozilla. Amb la sortida
> del nou Firefox 3.5 organitzarem una festa a Barcelona i havíem pensat
> distribuir programari amb el Firefox 3.5, com que tenim uns llapis
> USB. Pel que jo sapiga, el nou Fedora 11 té integrat el Firefox 3.5.
> La pregunta és si podem col·laborar d'una manera o altra.
>    Jo havia pensat que, amb la vostra ajuda, podem fer un USB spin[1]
> amb Firefox 3.5[2] (tenim llapis de 1 GB) o distribuir CD's amb Fedora
> 11 si en teniu. Per tal, podem posar-vos a la pagina de la festa [3]
> [...]

No tenim CD's amb Fedora 11, però les iso són fàcils d'aconseguir. Ara
bé, caldria assegurar-se que el live CD estàndard disposa de català, o
bé fer-nos un spin on el català sigui l'idioma per defecte. Si volem
tenir-ho llest per al dia 16 ens hem de donar pressa. Digueu-me si us
cal ajuda, o si en Josep s'ho està mirant.

--
"In what twisted universe does mastering Eddie Van Halen's
two-handed arpeggio technique count as doing absolutely nothing?" -- Dr. House.

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebook: http://www.facebook.com/xaviconde