[Fedora] Col·laboració Fedora i Mozilla.cat

Alina Mierlus contact a alinamierlus.com
dic jul 8 14:12:19 CEST 2009

Hola,

     Soc Alina Mierlus, membre de la comunitat Mozilla. Amb la sortida
del nou Firefox 3.5 organitzarem una festa a Barcelona i havíem pensat
distribuir programari amb el Firefox 3.5, com que tenim uns llapis
USB. Pel que jo sapiga, el nou Fedora 11 té integrat el Firefox 3.5.
La pregunta és si podem col·laborar d'una manera o altra.
    Jo havia pensat que, amb la vostra ajuda, podem fer un USB spin[1]
amb Firefox 3.5[2] (tenim llapis de 1 GB) o distribuir CD's amb Fedora
11 si en teniu. Per tal, podem posar-vos a la pagina de la festa [3]
com a col·laboradors.
    Crec que ens podem ajudar (com comunitats) per tal de promoure
nostres projectes.
PS: En Josep Puigdemont ja ha començat a mirar-ho.

[1] http://spins.fedoraproject.org/
[2] http://fedoraproject.org/wiki/CustomSpins
[3] http://festa.firefox.cat

Gracies,
Alina M

--
Alina Mariana Mierluș
Contributor at Mozilla Europe (http://www.mozilla-europe.org)

Web: http://www.alinamierlus.com
Email: alina.mierlus a mozilla.ro

Make openness, participation and distributed decision-making common
experiences in Internet life - www.mozilla.org/about/manifesto