Re: [Fedora] traducció pulseaudio

tomas bigorda soldevila t0mynoker a gmail.com
dic jul 8 11:46:44 CEST 2009

Hola Xavi, em continua donant un error, i ho he repasat amb el proedit i
crec que esta bé. A més al ficar "msgconv -c 80" em diu que l'ordre és
desconeguda, he fet un help de msgconv i ho he executat amb -w, Aveure si
m'ho pots revisar i dirme el que, t'envio el punt .diff i .po, ja que ara
faig uns cursets d'estiu i estic una mica liat.

Salutacions

El 2 / juliol / 2009 15:47, Xavi Conde <xavi.conde a gmail.com> ha escrit: