Re: [Fedora] Re: Estat traducció pulseaudio

dic feb 11 10:53:54 CET 2009

Bones Agustí,

El 11 / febrer / 2009 10:45, Agusti Grau <fletxa a gmail.com> ha escrit:
> Hola Xavier,
>
> Aquesta tarda-nit t'envio el que he avançat.
>
> Per cert, compta amb la meva ajuda per a la traducció de Fedora 11! Però et
> volia preguntar quin lligam tenen les traduccions que s'han estat fent fins
> ara amb les de la nova versió. Van vinculades als canvi dels paquets, no?

cada mantainer ho fa a la seva manera, hi ha paquets amb branques
separades per a les traduccions de la F10 i l'F11, i hi ha qui no fa
diferència entre una i altra. Nosaltres actualitzem sempre el més
recent. No se sol avisar si es farà una actualitzaciò d'un paquet
perquè hi fem els canvis a la traducció, o sigui que de les branques
antigues ens n'obildem.

Salut!