[Fedora] Català a Fedora 10?

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
div oct 17 08:21:56 CEST 2008

Bones

a) Amb el LiveCD la llengua s'ha de seleccionar a la finestra d'entrada
del GNOME (gdm). Si tries anglès, llavors entres al sistema en anglès i
l'instal·lador s'inicia en anglès. Si tries català, llavors
l'instal·lador i el sistema s'instal·len en català.

b) Mireu, m'he passat tres dies tractant d'instal·lar Fedora. Hi ha
moltes imatges de disc (sobretot les de dvd) que no funcionen
correctament. A més, en cap cas he aconseguit que els cd's ajustaren bé
la resolució al meu ordinador.

En fi, molts mals de cap. El que finalment m'ha funcionat ha estat la
instal·lació de la versió beta x86_64 amb cd's, on he comprovat que
l'anaconda sí funcionava bé.

Fa un parell de dies vaig aconseguir fer funcionar un livecd x86_64.
Crec que era el del primer snapshot:

http://torrent.fedoraproject.org/torrents//F10-Snap1-i686-Live.torrent

En fi...

El dj 16 de 10 de 2008 a les 10:08 +0200, en/na Xavier Conde Rueda va
escriure: