Re: [Fedora] Català a Fedora 10?

dij oct 16 10:08:20 CEST 2008

Hola Pau,

El 15 / octubre / 2008 22:31, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> Ja he descobert on està el problema.
>
> A l'informe que s'ha obert responen i expliquen què passa. Resulta que al
> livecd/dvd s'ha de triar la llengua quan inicies la sessió. Si tries el
> català, llavors el català serà la llengua per defecte. Com per defecte és
> l'anglès, doncs el sistema s'instal·larà en anglès si no ho canviem.

estic provant el liveCD i no m'està arrencant, així doncs no ho puc
verificar jo mateix. Podries aclarar-me:

a) Quan arrenques el liveCD, es pot seleccionar català? Quins passos
ha de fer l'usuari?
b) Es pot fer una instal·lació des del LiveCD i que el sistema estigui
en català?

> L'opció de català no ix al llistat perquè es refereix a la disposició del
> teclat. No és com l'instal·lador d'Ubuntu que al primer pas permet triar la
> llengua.
>
> Aleshores no és cap bug. Més bé jo diria que és un problema de disseny de la
> nova distribució. Com a mínim, això de triar la llengua a la finestra
> d'entrada hauria de ser més visible.
>
> Disculpeu l'equivocació...

Cap problema, gràcies per provar la Beta!

--
"We the willing, following the unknowing are
doing the impossible. We have done so much

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com