[Fedora] Re: Traduccions per a fedora 10

Xavier Queralt Mateu xqueralt a gmail.com
diu oct 5 01:43:02 CEST 2008

Bones,

adjunto les traduccions dels mòduls "pavucontrol", "readahead" i
"paprefs". Si n'hi ha algun més d'urgent dis-m'ho, sinó ja me n'agafaré
un d'aleatori demà.

El ds 04 de 10 de 2008 a les 23:57 +0200, en/na Xavier Conde Rueda va
escriure:
> Bones Xavier!
>
> 2008/10/4 Xavier Queralt Mateu <xqueralt a gmail.com>:

> Sink callback failure: fallada de la crida de retorn del conducte de dades
> Source callback failure: fallada de la crida de retorn origen

Em feia por que fos massa llarg, es que aquests anglesos diuen molt en
tres paraules...

Bona nit,

Xavier Queralt
Name: pavucontrol.master-tx.ca.po