Re: [Fedora] Error a la traducció (crec)

dij nov 6 11:20:41 CET 2008

Hola Pau,

pots executar això mateix amb locale anglès? Així podem veure el
missatge original i sortir de dubtes. Caldria que canviessis el valor
d'una variable d'entorn.

Gràcies!

El 6 / novembre / 2008 10:07, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit: