[Fedora] Traducció al català del mòdul yumex de Fedora

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu maig 4 18:35:59 CEST 2008

En/na Pere Argelich ha escrit:
> Hola,
>
> M'agradaria poder traduïr al català el mòdul "yumex" de la secció
> "Varios recursos de Fedora".
>
> Salutacions.
>
> PD: Es la primera vegada que envio un missatge a llistes de correu,
> suposo que ho hauré fet bé...
>

> Pere Argelich
Hola Pere i benvingut,

Primer de tot gràcies per l'interès en el projecte.

És força important que et familiaritzis, si no ho has fet ja, amb els
següents dos documents:

* http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm
* http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm
* http://www.softcatala.org/wiki/Fedora

El fitxer PO el pots baixar des de:
http://translate.fedoraproject.org/POT/yumex.master/yumex.master.pot

I ja te l'he assignat a tu:
http://www.softcatala.org/wiki/Fedora_Traduccions

Jo et recomanaria que si és el primer fitxer que mai has traduït provis
de traduir unes 40 cadenes i l'envies a la llista perquè el revisem
abans de fer tota la traducció d'un cop.

Si tens qualsevol dubte ens ho fas saber.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/