[Fedora] Traducció mòdul mlocate

Xavier Queralt Mateu xqueralt a gmail.com
dll jun 30 23:15:12 CEST 2008

Hola,

adjunto la traducció del mlocate i el diff corresponent.

L'únic que no sé com traduïr és el missatge:
	msgid "can not stat () `%s'"

si poso un "no s'ha pogut stat () `%s'" queda una mica rara la traducció
i al ser stat una funció de linux no crec que s'hauria de traduïr...
suggeriments?

Saluts,

Xavier Queralt

El dj 12 de 06 de 2008 a les 14:24 +0200, en/na Xavier Conde Rueda va
escriure: