Re: [Fedora] Primer dia de la setmana en la localització al català

div jun 27 14:07:53 CEST 2008

Hola,

El 24 / juny / 2008 17:50, Albert Gasset <albert.gasset a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Sóc usuari de Fedora des de fa unes setmanes i m'he trobat que als
> calendaris de les aplicacions surt el diumenge com el primer dia de la
> setmana.
>
> Investigant una mica he trobat com solucionar el problema:
>
> Al fitxer de localització /usr/share/i18n/locales/ca_ES cal afegir la
> línia "first_weekday 2" dins de la secció LC_TIME (abans de la línia
> "END LC_TIME", per exemple). Per a que el canvi tingui efecte cal
> executar l'ordre "localedef -i ca_ES -f UTF-8 --replace ca_ES.utf8" i
> tornar a iniciar la sessió.

> [...]

moltes gràcies per la informació. Abans d'enviar-ho com a error,
m'agradaria que alguna altra persona que faci servir fedora em pugui
confirmar que per defecte el diumenge surt com a primer dia. Quina
aplicació has fet servir per comprovar-ho?

Alguna persona que tingui instal·lat fedora ho pot verificar?

 HAL

 I am putting myself to the fullest possible use,
 which is all I think that any conscious entity can ever hope to do.

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com