Re: [Fedora] Traducció del modul autit-viewer

Pere Argelich bakidok a gmail.com
diu jun 8 13:49:58 CEST 2008

Hola,

La revisió me sembla bé. Només un parell de comentaris.

 #: ../src/optparse_strings.py:5
 #, python-format
 msgid "Usage: %s\n"
-msgstr "Sintaxi: %s\n"
+msgstr "Ús: %s\n"

 #: ../src/optparse_strings.py:6
 msgid "Usage"
-msgstr "Sintaxi"
+msgstr "Ús"

-- Vaig traduïr "Usage" per "Sintaxi" tal y com hi ficaba a la guia
d'estil,e encarfa que "Ús" tal com
has ficat ho trobo més correcte.

 #: ../src/tab_properties.py:184
 #, python-format
 msgid "Unsupported date filter \"%s\""
-msgstr "El filtre de dates no està admés \"%s\""
+msgstr "No es disposa del filtre de dates «%s»"

 #: ../src/tab_properties.py:342
 #, python-format
 msgid "Unsupported timestamp operator in \"%s\""
-msgstr "L'operador per la marca horària no està admés en \"%s\""
+msgstr "No es disposa de l'operador per a la marca de temps a «%s»"

-- No se si ficaria « si en la cadena original hi ha cometes ( " )

D'aquest mòdul el deixem per acabat?

Pere Argelich