[Fedora] Traduccions i qüestió

Agusti Grau fletxa a gmail.com
div des 12 12:29:40 CET 2008

Hola a tots?

Voldria preguntar si hi ha cap tasca pendent.

Per cert, també voldria comentar un tema que potser estigui relacionat amb
la traducció: el cas és que vaig instal·lar Fedora 10 amb l'escriptori KDE.
No em va convencer i volia instalar el Gnome a través del yum, amb la
comanda "yum install gnome". Doncs la resposta del yum és: "el paquet gnome
està disponible", i s'acaba. Això que em passa és un error del yum, de
traducció o meu, que faig alguna cosa malament?

Gràcies i salutacions,
Agustí