Re: [Fedora] Fitxers traduïts

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dim set 18 19:58:42 CEST 2007

Hola!

> Aquí envio els dos fitxers traduïts. Espero que no hi hagi (massa) errades. En
> quant a canviar l'ordre de les variables, jo he traduït:
>
> line %d: Bad %%setup option %s: %s\n
>
> per:
>
> línia %d: L'opció %s de %%setup és incorrecta: %s\n
>
> És correcta?

Sipe, però perquè %%setup no és una variable de format, de manera que
les altres estan en l'ordre correcte.

> Nota: Fins a la setmana del 24 no podré traduir més fitxers. En cas de
> disposar de temps, us ho faria saber. Això no treu que pugui fer correccions
> a aquests dos fitxers de traduccions.

Gràcies per la col·laboració! Quan tinguis temps demana un mòdul per
traduir o revisar!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com