Re: [Fedora] Fitxers traduïts

div set 7 13:20:38 CEST 2007

Hola Àsef,

els fitxers que has enviat no tenen codificació utf-8. Siusplau, torna
a desar-los fent servir aquesta codificació.

> Us passo els dos fitxers que he traduït. Al primer hi ha dues frases que no
> he sabut traduir (m'he de posar al dia després de tant de temps...). Són
> aquestes:
>
> "cannot re-open payload: %sn" i "File tree walk options (with --ftswalk):"

"cannot re-open payload: %sn" -> no s'ha pogut tornar a obrir la
càrrega de dades %sn

"File tree walk options (with --ftswalk)" -> Opcions per a recòrrer
l'arbre (amb --ftswalk)

Revisaré els fitxers quan els enviïs amb la codificació correcta. Bona feina!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com