[Fedora] Llistat traduccions per a Fedora 8

dim set 4 10:40:49 CEST 2007

Bones Abel,

bona feina! T'adjunto les correccions del yum. Com que eren molts
canvis els he aplicat directament. Fes una ullada al fitxer diff amb
les correccions, i si hi ha alguna cosa que no entenguis ens ho dius.
Jo m'encarregaré de fer arribar la traducció acabada als
desenvolupadors del yum - aquesta traducció no està al cvs de fedora i
s'ha d'enviar directament als developers.

T'adjunto dues noves traduccions, són dos trossos de la traducció del
rpm, que com és molt gran l'he dividit en 20 parts (45 missatges
cadascun). Així podem tenir ambdós traduïts. Mira de tenir-ho acabat
aquesta setmana, siusplau.

Salut i endavant!