[Disseny SC] Disseny: Presentació i col·laboració

Artur V. arturovc89 a hotmail.com
dll gen 20 00:59:29 CET 2020

Bon dia Gina, moltes gràcies per apuntar-te a la llista de Disseny i per presentar-te 🙂

En aquest canal anirem posant informació general i sol·licituds que ens vagen sorgint. Per a una comunicació més directa i fluida, el grup de Telegram és el mitjà que utilitzarem (però per descomptat, aquesta llista està oberta a què tothom participe).

A partir de febrer començarem a proposar alguns miniprojectes que tenim al cap, seran coses molt senzilles, com imatges de perfils socials, bàners web, i tal.

Molt de gust, i gràcies de nou per l'interés a col·laborar amb nosaltres! 😄

De: Disseny <disseny-bounces a llistes.softcatala.org> de part de gina pont <pont.gina a gmail.com>
Enviat el: dilluns, 13 de gener de 2020 10:37
Per a: disseny a llistes.softcatala.org <disseny a llistes.softcatala.org>
Tema: [Disseny SC] Disseny: Presentació i col·laboració

Bon dia,

Em dic Gina Pont, sóc de Barcelona i em dirigeixo a vosaltres perquè he vist al vostre web que busqueu dissenyadors gràfics.

PRESENTACIÓ
Sóc dissenyadora digital des de fa sis anys. Primer vaig treballar en una petita agència digital, molt en contacte amb els programadors, centrant-me en el disseny front-end i generant elements web que estèticament concordessin amb els valors de marca.

Actualment treballo en una agència de publicitat creativa per Audi. El meu treball està més enfocat a la preparació d'elements promocionals a través de múltiples suports (spotify, diaris i revistes online) en format banner, scroll, vídeo, pop-up. Concretament, m'encarrego de transformar les campanyes offline realitzades per creatius en anuncis online.

COL·LABORACIÓ
Com que actualment estic treballant en l'àmbit promocional, penso que la meva ajuda serà de més utilitat en la creació de material de promoció.

Espero poder-vos donar un cop de mà aviat.

--

Gina Pont