[Disseny SC] Disseny: Presentació i col·laboració

gina pont pont.gina a gmail.com
dll gen 13 10:37:03 CET 2020

Bon dia,

Em dic Gina Pont, sóc de Barcelona i em dirigeixo a vosaltres perquè he
vist al vostre web que busqueu dissenyadors gràfics.

*PRESENTACIÓ*
Sóc dissenyadora digital des de fa sis anys. Primer vaig treballar en una
petita agència digital, molt en contacte amb els programadors, centrant-me
en el disseny *front-end *i generant elements web que estèticament
concordessin amb els valors de marca.

Actualment treballo en una agència de publicitat creativa per Audi. El meu
treball està més enfocat a la preparació d'elements promocionals a través
de múltiples suports (spotify, diaris i revistes online) en format banner,
scroll, vídeo, *pop-up*. Concretament, m'encarrego de transformar les
campanyes offline realitzades per creatius en anuncis online.

*COL·LABORACIÓ*
Com que actualment estic treballant en l'àmbit promocional, penso que la
meva ajuda serà de més utilitat en la creació de material de promoció.

Espero poder-vos donar un cop de mà aviat.

--

*Gina Pont*

Més informació sobre la llista de correu Disseny