[Disseny SC] Imagte per a la notícia de l'emoji de la Senyera

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij mar 9 13:47:57 CET 2017

El canvi és molt subtil, però li dóna un toc com encara més professional;
enhorabona, Alexis!

@Xavi, amb el GIMP o l'Inkscape la pots exportar a la mida que vulguis. Si
vas de cul, ara mateix tinc la imatge oberta. Digues-me quina mida
necessites i te l'exporto en un tres i no res!

Benny.

Una cordial Salutació
       Benny Beat

El dia 9 de març de 2017 a les 13:40, info <info a alexiscapera.com> ha
escrit: