[Disseny SC] Imagte per a la notícia de l'emoji de la Senyera

info info a alexiscapera.com
dij mar 9 13:40:53 CET 2017

M'alegro que us serveixi :-) la que us adjunto aquí em sembla que us
anirà millor que la anterior, li he fet un lleuger degradat al contorn
(el groc és un color molt expansiu i a la anterior els contorns es
perdien). De nou és SVG, amb l'explorer l'efecte que acabo de fer de
contorn no es veurà, en Firefox i Chrome sí, als altres navegadors ja no
sé... segurament als navegadors moderns sí que es veu, etc. etc.

Salut,

Alexis

Links:
------