[Disseny SC] Presentació

Júlia Escriu Alberich juliaescriu a gmail.com
dis gen 21 13:20:23 CET 2017

Bon dia,

El meu nom és Júlia Escriu, sóc de Sabadell, Barcelona i actualment estic
cursant l'últim any en el grau de disseny gràfic a l'escola Universitària
Elisava de Barcelona.
Paral·lelament als estudis, treballo com a editora en l'apartat de gràfic
de la revista online de disseny *more with less design* i també faig
projectes per petites empreses i entitats.

M'agradaria poder col·laborar amb Softcatalà, ja que com a usuària crec que
és una eina molt eficaç i útil per als usuaris i tot gràcies a persones
voluntàries que fan d'aquesta plataforma una eina de treball professional.
A més a més, crec que la situació actual en què ens trobem, tots plegats
hem de posar una mica de la nostra part per una correcta difusió i ús del
català.
També crec que és molt important la presència del català en plataformes i
suports online.

http://cargocollective.com/juliaescriu *- Portfolio personal*
http://morewithlessdesign.com *- Revista digital de disseny*

Salutacions,