[Disseny SC] Presentació

elisabet burch eliburchv a gmail.com
dij gen 12 20:36:31 CET 2017

Hola!!! Bona tarda,

Em presento, em dic Eli, tinc 25 anys i visc a Banyoles. Sóc dissenyadora
gràfica i tinc un títol d'especialització en creació i disseny
web. Actualment estic treballant en el departament de Màrqueting d'una
empresa de serveis gestionats d'impressió, i sóc una de les
persones responsables de la imatge gràfica de la Colla Castellera Esperxats
de l'Estany.

Vaig veure al web de Softcatalà que buscàveu dissenyadors gràfics per
ajudar amb el grafisme del web i del material corporatiu i de
promoció. El Softcatalà és una eina que utilitzo molt i que m'és molt útil,
per això m'agradaria col·laborar amb vosaltres, així que aquí
estic, pel que faci falta!

Gràcies, estem en contacte :)

*Elisabet Burch*
M. 630 434 100