[Disseny SC] Presentació Daniel Peñalver Rámila

Anna Barberà abarbera a gmail.com
div gen 20 21:17:22 CET 2017

Benvingut Daniel,

Sóc l'Anna, i formo part del projecte de disseny de Softcatalà. Gràcies per
registrar-te a la llista, la teva ajuda serà molt benvinguda!

Et faig cinc cèntims de com funcionem perquè puguis començar a
familiaritzar-t'hi.

A la llista de disseny on t'has donat d'alta anem parlant de totes les
qüestions que tenen a veure amb la producció de material gràfic, tant del
web de Softcatalà com de material promocional. Això inclou producció
d'imatges per a notícies, bàners, disseny de noves seccions del web, i tot
el que tingui a veure amb gràfics.
Quan algú necessita un recurs envia un missatge a la llista, i qualsevol de
les persones que hi estem donades d'alta pot oferir-se per assumir la tasca.
També pots suggerir tot el que et vingui al cap, ja siguin millores o noves
idees. Les iniciatives aquí són molt ben rebudes :)

A nivell de disseny / maqueta web tenim pendent modificar la pàgina
d'ordinadors i mòbils en català [1]
<https://www.softcatala.org/ordinadors-i-mobils-en-catala/>
Jo mateixa vaig crear un prototip que ja està aprovat, però cal aplicar-li
disseny seguint la línia del web de SC [2]
Si t'animes a fer-lo només cal que ho diguis. Puc ajudar-te en tot el que
necessitis.

Una tema important és el material original que utilitzem. Intentem produir
el nostre propi, però com que moltes vegades no tenim temps, tirem de bancs
d'imatges lliures [3]
L'última producció pròpia l'ha fet l'Eli, que ahir va crear una infografia
per a la notícia del balanç del 2016 de Softcatalà  [4]

Qualsevol dubte que tinguis també pots preguntar-lo amb total llibertat.
Qualsevol persona de la llista et podrà respondre.

Gràcies de nou, Daniel! I benvingut una altra vegada!

Anna

[1]  https://www.softcatala.org/ordinadors-i-mobils-en-catala/
<https://www.softcatala.org/ordinadors-i-mobils-en-catala/>

[2]  http://ei191g.axshare.com/

[3]https://unsplash.com/
https://stocksnap.io/

[4]
https://www.softcatala.org/noticies/softcatala-tanca-2016-amb-25-milions-pagines-vistes-i-47-milions-usuaris/

El dia 20 de gener de 2017 a les 16:42, Daniel Peñalver Rámila <
danielpenalverramila a gmail.com> ha escrit: