[Disseny SC] Presentació Daniel Peñalver Rámila

Daniel Peñalver Rámila danielpenalverramila a gmail.com
div gen 20 16:42:35 CET 2017

Bona tarda a tothom,
Sóc usuari habitual de Softcatalà i dels diferents serveis que oferiu, així
que en el moment que he vist que necessiteu dissenyadors m'he animat a
participar amb vosaltres.

No sé si cal explicar una mica la meva persona laboral, però ho faré.
Dissenyador gràfic i multimèdia, fa més de 6 anys que treballo en la meva
professió. He treballat com assalariat però actualment em trobo com a
freelance, així que tinc temporades de molt treball i d'altres amb menys
feina. Tot i així m'agradaria poder col·laborar amb vosaltres.

Com a coneixements tècnics que puc aportar: amplia capacitat de
desenvolupament en HTML5, CSS3, PHP, em desenvolupo bé amb Javascript
(JQuery majoritàriament) i tinc nocions de MySQL.

M'agradaria ajudar amb els temes de maquetació o disseny web.

Encara no sé exactament quin és el vostre funcionament habitual així que
perdoneu si fico la pota en algun moment. Podeu veure alguns dels meus
treballs a: http://be.net/danielpenalverramila

I em podeu trobar a LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/danielp1

Moltes gràcies a tots.
Salutacions

Més informació sobre la llista de correu Disseny