[Disseny SC] Benvingudes!

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div gen 20 11:02:00 CET 2017

Elisabet....

​

És una passada! Vaig a posar-la a la notícia, i a compartir-la per
Facebook.  Gràcies!!!!!!!

Josep M,

Una cosa són les dades de visites a pàgines (40%,38%,...) i l'altra cosa
les traduccions/correccions. Pensa que en una mateixa visita, es poden fer
moltes traduccions i correccions.

--
Xavi Ivars
< http://xavi.ivars.me >

El dia 20 gen. 2017 5:20 a. m., "Josep M." <josep.m8 a gmail.com> va escriure: