[Disseny SC] Benvingudes!

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div gen 20 05:20:25 CET 2017

Hola Elisabet,

A mi m'agrada molt la infografia!
Però no em quadren els tants per cent...
Traductor: 5,2 i 40%
Corrector: 2,6 i 38%
Si 2,6 és la meitat de 5,2, no hauria de ser la meitat el tant per cent,
també?

Josep M.

El dia 20 gen. 2017 00:10, "elisabet burch" <eliburchv a gmail.com> va
escriure:

Bona nit,

Perfecte doncs, ja ho suposava però per si de cas...
Ja he fet xafardejat el flickr!! :)

Adjunto doncs una imatge que he fet per il·lustrar la notícia, a veure si
us sembla bé.
Si voleu que canviï alguna cosa del contingut, colors, tipografies, o
qualsevol cosa
només ho heu de dir. He arrodonit els %, no sé si ho trobeu bé o si és
millor posar-ho
amb decimals. Bé, n'anem parlant!

Gràcies!

El dia 18 de gener de 2017 a les 14:23, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>
ha escrit:

> El dia 18 de gener de 2017 a les 13:53, Anna Barberà <abarbera a gmail.com>
> ha escrit:

> Si, jo anava a contestar el mateix que l'Anna: clar que podem fer
> contingut propi! Ens encanta! Tenim ja algunes imatges, que ha creat l'Anna
> ( https://www.flickr.com/photos/136376960@N04/ ), i que hem aprofitat per
> a diverses notícies, per si vols donar-los una ullada.
>
> El que passa és que la majoria de vegades no tenim prou temps per crear
> els nostres propis recursos, però ens encantaria poder tindre més fotos,
> [...]

*Elisabet Burch*
M. 630 434 100