[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

Angela Blázquez López angelazest a gmail.com
dij feb 2 14:37:19 CET 2017

Per cert, m'alegro que hagi agradat...tenia les meves dubtes
porquè soc molt colorista...

Quand el proveu si vegeu que s'ha de retocar alguna cosa
més m`ho dieu...

Vingaa...
àngela