[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

Angela Blázquez López angelazest a gmail.com
dij feb 2 14:21:10 CET 2017

Hola, jo de nou...

He tornat a mirar el tema...i encara veig el filet massa gruixut,
així que ho he posat un mica més prim a la v1,
i a v2 he baixar mês la intensitat de les trames perquè el text
todavia no ho veia molt clar...

De nou envio arxius... ara crec que millor,

Vinga...