[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dij feb 2 10:53:21 CET 2017

Àngela! Molt bé! Moltes gràcies!

Estic d'acord en que les millors són les de la v1 i v2, i entre aquestes
dues jo em decanto per  la v1.
Potser enlloc de "Qui creus que ha fet més pel català" podem posar la frase
que proposa l'Elisabet "Softcatalà nominat als Premis Martí Gasull".
I si "Premi Martí Gasull" queda molt repetitiu també podem posar
"Softcatalà nominat al premi. Pots votar-nos a", i immediatament després la
url www.premismartigasull.cat

Gràcies per la feina, Àngela!

El dia 2 de febrer de 2017 a les 10:22, elisabet burch <eliburchv a gmail.com>
ha escrit: