[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

elisabet burch eliburchv a gmail.com
dij feb 2 10:22:35 CET 2017

Bon dia a tots!

Perdoneu fa dies que no tinc gaire temps de mirar el correu.
Ja fa molts de dies però... m'alegro que us agradés la imatge de la
notícia!! :)

Pel que fa als dissenys de l'Àngela a mi les que més m'agraden són V1 i V2.
Potser sí que estèticament queda millor el text a l'esquerra... Si no
podríem provar
d'invertir la foto del premi de la V2 perquè no quedessin les lletres del
revés. No sé
com ho veieu. La V1 però també m'agrada molt!

Podriem posar-hi alguna cosa com el que ha dit en Xavi o o algo com:
*"Softcatalà nominat als Premis Martí Gasull"*.

Anem parlant!

Gràcies

El dia 2 de febrer de 2017 a les 9:07, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha
escrit: