[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic feb 1 21:42:09 CET 2017

El dia 1 de febrer de 2017 a les 21:32, Angela Blázquez López <
angelazest a gmail.com> ha escrit:

> Hola Xavi  que tal...
>
> Demà sense falta envio proposta...no vui excusar-me,
> pero avui he tingut un examen... i per aixó no heu tingut
> señals de vida per part meva.
>
> Realment no m'esperaba una proposta tan aviat però en vaig
> oferir porque realment tinc ganes de col.laborar.
>
> Bè... respect a la propose de Twitter... em sembla
> correcta clar, però massa sobria. I més pensant que es
> un premi que té el nom d'una persona jove que(desfortunadament
> ja no hi hes).
>
> Bè intento fer una proposa que no s'allunyi massa d'aquest estil, pero
> [...]
La capsa gris amb el text (al que tu li dius destacat) no és necessari que
vaja. És opcional, i pot anar només una imatge. (nosaltres li diem
"destacat" al slide complet, imatge + text si n'hi ha).

Respecte a si la imatge és massa sobria o no... és la "imatge corporativa"
del premi, i ho havia comentat perquè pensava que podia ser bo
utilitzar-la, ja que faria més senzill "pensar què fer".

Però endavant amb la proposta!

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >