[Disseny SC] Imatge de portada per demanar el vot per al Premi Martí Gassull

Angela Blázquez López angelazest a gmail.com
dic feb 1 21:32:19 CET 2017

Hola Xavi  que tal...

Demà sense falta envio proposta...no vui excusar-me,
pero avui he tingut un examen... i per aixó no heu tingut
señals de vida per part meva.

Realment no m'esperaba una proposta tan aviat però en vaig
oferir porque realment tinc ganes de col.laborar.

Bè... respect a la propose de Twitter... em sembla
correcta clar, però massa sobria. I més pensant que es
un premi que té el nom d'una persona jove que(desfortunadament
ja no hi hes).

Bè intento fer una proposa que no s'allunyi massa d'aquest estil, pero
clar tenint en compte que a sobre va el destacat.

Vinga...Salut
àngela