[Corrector] El Wifi vs la wifi

dll feb 29 21:49:57 CET 2016

Jordi,

No ho sé. Suposo que, vista la situació, el més normal seria admetre els
dos gèneres en LanguageTool. A més, wifi també pot funcionar com a adjectiu
(p. ex. "connexió wifi", "accés wifi"). Si s'accepta com a adjectiu, s'han
d'admetre els dos gèneres necessàriament.

És molt semblant al que passa com amb "web".

D'altra banda, també hi ha vacil·lacions en la grafia: wifi, Wi-Fi,WiFi,
Wifi, etc. Jo estic per tenir en el diccionari wifi i Wi-Fi. Ara només hi
ha "wifi".

El dia 29 de febrer de 2016, 20:52, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: