[Corrector] CatalàDIGITALv1.0

dij abr 28 14:34:08 CEST 2016

Benvolgut Ramon,

Es tracta d'un corrector ortogràfic i gramatical de català (més sofisticat
que els simples correctors ortogràfics). Escriviu o enganxeu el text que
vulgueu revisar en el requadre, i feu clic en el botó "Revisa". Llavors
apareixeran subratllats els possibles errors. Si feu clic en les paraules
subratllades apareixerà un missatge explicatiu i suggeriments de correcció
si n'hi ha.

www.riuraueditors.cat

El dia 28 d’abril de 2016, 13:53, Ramon Plana-Blanche <ramonpb1936 a gmail.com