[Corrector] CatalàDIGITALv1.0

Ramon Plana-Blanche ramonpb1936 a gmail.com
dij abr 28 13:53:37 CEST 2016

Com puc fer servir aquet  servei, o el que sigui.  Ramon

De: Corrector [mailto:corrector-bounces a llistes.softcatala.org] En nombre de Josep Bofarull
Enviado el: jueves, 28 de abril de 2016 12:34
Para: corrector a llistes.softcatala.org
Asunto: [Corrector] CatalàDIGITALv1.0

Una vegada tenia recollides les paraules la meva idea era passar-les pels diferents correctors i veure quantes fallaven.
Bàsicament faig servir el corrector del Google Chrome perquè em corregeix el correu i qualsevol cosa que passa pel navegador.
Ara amb el web.whatsapp.com puc accedir a whatsapp des de l'ordinador i seguir fent servir el corrector de Google.

Quan vull afinar més copio i enganxo al vostre de softcatala.cat i és fantàstic, fins i tot em posa les comes i em suggereix paraules o expressions més catalanes.

Tal com tinc posades les paraules podria fer una llista de les que tenen la mateixa categoria gramatical de manera que en trauria moltes que el vostre corrector fa l'anàlisi correcta. Una altra cosa que volia fer era buscar la paraula més corrent amb accent i si no es posava suggerir-la o sigui pels que no posen mai accents. Jo totes aquestes paraules que es confonen puc identificar-les de moltes maneres i és el que he fet en el treball. A mi l'edició de catalàDIGITAL no em va costar res posant filtres.

En contra del que heu pensat, el que pretenia en aquest treball era animar a la gent que està aprenent català a fer servir els correctors. Aprofitant Sant Jordi el vaig enviar a totes les dones que els hi envio la rosa i escriuen i alguns homes que sé que també escriuen.

Bé no sé què en penseu de tot això, jo estic disposat a fer tot el que calgui per millorar el corrector de softcatalà el que passa és que no es pot fer servir en smartphones i per altra banda quan envies un escrit a revisar jo no sé si es guarda una còpia per analitzar que diu la gent.

Libre de virus.  <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com

---