[Corrector] Comentari sobre "baixar"

dic set 3 09:15:26 CEST 2014

Gràcies, Jordi.

Sí, són falsos positius, i són coneguts. La segona frase, però, a mi no em
dóna error ara mateix ("Es pot baixar la darrera versió"). ¿Potser tens una
versió antiga de LT?

Hi ha una regla per a detectar l'ús pronominal de "baixar", que és
incorrecte:
*M'he baixat del tren.

Però és molt difícil de distingir d'aquest altre ús, que és correcte:
M'he baixat les fotos (= He baixat les fotos per a mi).

Segurament es pot refinar la regla, però dubto que arribem mai al 100%
d'encert.

El dia 3 setembre de 2014 7:50, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: