[Corrector] Extensión Softcatalà - Corrector per a Chrome

dij oct 2 16:07:33 CEST 2014

El dia 2 octubre de 2014 10:14, Gonzalo Cao <gonzalo.cao a ua.es> ha escrit:

> Tinc dos problemes amb LT: només està disponible per a Firefox i de
> vegades els resultats de l'avaluació no són iguals amb l'extensió que amb
> el quadre de la pàgina per a les formes valencianes, encara que a les
> preferències he marcat específicament que vull la variant valenciana.
> Textos què a la pàgina de Softcatalà apareixen amb ok, amb l'extensió
> detecta errors (fonamentalment problemes amb les formes d'accentuació i
> algunes formes incoatives)

Ho entenc, però qualsevol solució pel que fa a configuracions per defecte
té els seus inconvenients. En l'extensió de Firefox no estan previstes les
necessitats de configuració que tenim en valencià. El que tenim en la
pàgina web de Softcatalà és una solució ad hoc.

Hi ha possibles solucions. Pots executar localment un servidor de
LanguageTool, amb la configuració que vulgues.

> És possible cridar al formulari sofcatala.org/corrector passant-li
> directament per post el text a verificar?

Sí, i a més se li poden passar les opcions (activar i desactivar regles:
accentuació valenciana o no, etc.), però el resultat és en XML. Estaria bé
que aparegués la visualització de l'editor. Ja ens ho han demanat altres
voltes.

http://www.softcatala.org/languagetool/api/checkDocument?language=ca&text=Aixo%20es%20una%20proba