[Corrector] Contra rellotge

dic maig 28 14:58:15 CEST 2014

El dia 28 maig de 2014 14:41, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> El dia 28 maig de 2014 14:29, Jaume Ortolà i Font <jaumeortola a gmail.com>ha escrit:
>
> El dia 28 maig de 2014 14:16, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> Sé que no està disponible a l'API, però no seria complicat d'afegir-ho.
>
> Ara, si creus que és millor no donar tanta informació, em sembla bé: és
> cert que a vegades massa informació confon més que ajuda.
>
> De tota manera, crec que seria interessant exposar-ho a l'api, per si mai
> decidim que volem mostrar-ho.

Alguna volta s'ha parlat d'això, de donar més visibilitat als exemples, en
la llista de LanguageTool. Jo trobe que seria massa informació. I també
costaria arreglar-ho: caldria seleccionar i arreglar els exemples, que no
estan pensats per a mostrar-los sinó per als tests.