[Corrector] Contra rellotge

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic maig 28 14:41:52 CEST 2014

El dia 28 maig de 2014 14:29, Jaume Ortolà i Font
<jaumeortola a gmail.com>ha escrit:

> El dia 28 maig de 2014 14:16, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit:

> Els exemples que dius serveixen només de test de les regles. Després
> s'ignoren, no estan disponibles en l'API.
>
> Donar massa informació també pot ser contraproduent. L'ideal és el que el
> missatge ho deixe prou clar (a voltes no és fàcil) i que qui vulga més
> informació tinga un enllaç a algun lloc (que no el tenim en totes les
> regles, i no sempre hi ha pàgines web aprofitables).

Sé que no està disponible a l'API, però no seria complicat d'afegir-ho.

Ara, si creus que és millor no donar tanta informació, em sembla bé: és
cert que a vegades massa informació confon més que ajuda.

De tota manera, crec que seria interessant exposar-ho a l'api, per si mai
decidim que volem mostrar-ho.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >