[Corrector] Escolleix - escull

div jun 13 12:17:58 CEST 2014

Perdó. Complete la informació. El Wiktionary sí que té "escolleix" (una
mica amagat). El DCVB també té "colleix" (en collir), però diguem que no
compta perquè aquest diccionari té totes les formes històriques i
dialectals imaginables.

Així i tot, continue pensant que és una irregularitat estranya i
innecessària.

El dia 13 juny de 2014 12:01, Jaume Ortolà i Font <jaumeortola a gmail.com>
ha escrit: