[Corrector] Discrepància en la informació mostrada en LibreOffice i la interfície web del corrector

dij ago 14 11:35:09 CEST 2014

Per a entendre la situació:

LanguageTool genera dos tipus de missatges: un de curt i un altre de llarg.
Això a voltes és necessari perquè hi ha errors que requereixen una
explicació més llarga.

Després depèn del programa que faça servir el LanguageTool mostrar-ne un o
l'altre. En el LibreOffice és mostra el missatge curt en la correcció
contextual, i el missatge llarg en el quadre de correcció (veg. la imatge
adjunta).

En el corrector en línia es fa servir sempre el llarg, perquè es considera
que no hi ha problemes de visualització.

Em sembla que la diferenciació entre missatges llargs i curts es va crear
per a resoldre els problemes específics de visualització del LlibreOffice.

Sempre es pot intentar donar més coherència als missatges en general. Però
no veig que hi haja una solució immediata.

El dia 14 agost de 2014 10:57, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: